Nova proposta per anar a veure els museus de la moto de Canillo i Basella...!!
Una proposta ben relaxada, on no gaudirem només de la ruta, també ens ho passarem bé al càmping... on disposarem de barbacoa per fer els tiberis que ens vinguin de gust...!!
Tancarem llistes el 09/08/2026, per preparar les reserves...
Planificació:
Divendres, 04
17:30 - Arribem al Punt de trobada - Entrada de Mercadona (Esparraguera)
- Comprem el jalar i el beure per al sopar i l'esmorzar (30 min)
18:00 - Sortim
Tram 1 - Punt de trobada 1 > Càmping La Ribera Salada (Ogern) - 1 h 17 min / 94,7 Km
19:30 - Arribem al Càmping (CAL RESERVAR)
- Prenem possessió del bungalow... ens refresquem i relax fins l'hora de sopar i anar a dormir.
Dissabte, 05
- Ens llevem, esmorzem... i ens preparem per marxar cap Andorra.
09:00 - Sortim
Tram 1 - Càmping > Museu de la Moto (Canillo) - 1 h 16 min / 81,8 Km
10:30 - Arribem al Museu de la Moto
- Deixem les motos al parking... i visitem el museu (1 h 30 min)
12:15 - Sortim
Tram 2 - Canillo > Bar Els Manyos - 18 min / 11,5 km
12:45 - Arribem al Bar Els Manyos (CAL RESERVAR)
- Dinem (1 h 30)
14:15 - Sortim
Tram 3 - Bar Els Manyos > Benzinera Cepsa - 3 min / 2,1 Km
14:20 - Arribem a la Benzinera Cepsa
- Omplim dipòsits (15 min)
14:35 - Sortim
Tram 4 - Benzinera Cepsa > Mercadona (La Seu d'Urgell) - 19 min / 17,7 Km
15:00 - Arribem al Mercadona
- Comprem el jalar i el beure per al sopar i l'esmorzar (30 min)
15:30 - Sortim
Tram 5 -La Seu d'Urgell > Càmping La Ribera Salada - 43 min / 51,2 Km
16:15 - Arribem al càmping.
- Relax de tarda... fins l'hora de sopar i a dormir...!!
Diumenge, 06
- Ens llevem, esmorzem, recollim... i ens preparem per marxar cap al Museu de la moto.
09:45 - Sortim
Tram 1 - Càmping > Museu de la moto (Bassella) - 6 min / 5,7 Km
10:00 - Visitem el museu (2 h)
12:00 - Sortim
Tram 2 - Bassella > Restaurant Ca la Iaia (Sant Salvador de Guardiola) - 1 h 06 min / 89 km
13:15 - Arribem al Restaurant Ca la Iaia (CAL RESERVAR)
- Dinem (1 h 30 min)
15:00 - Sortim
- Marxem a buscar l'A2... i ja fem ruta des d'allí, cadascú cap a casa seva...!!
Anem de museus de moto...!! - Ogern
Dia: 04 de Setembre'26
Punt de trobada - Entrada de Mercadona (Esparraguera)
Hora de trobada: 17:30
Hora de sortida: 18:00
Llista:
- Jaqueton
- Gerard
NaCluT!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada