Divendres, 04 de Setembre'26. Anem de museus de moto...!! - Ogern

 Nova proposta per anar a veure els museus de la moto de Canillo i Basella...!!




Museu de la moto - Canillo

Museu de la moto - Bassella


Una proposta ben relaxada, on no gaudirem només de la ruta, també ens ho passarem bé al càmping... on disposarem de barbacoa per fer els tiberis que ens vinguin de gust...!!


Tancarem llistes el 09/08/2026, per preparar les reserves...



Planificació:


Divendres, 04

17:30 - Arribem al Punt de trobada - Entrada de Mercadona (Esparraguera)

- Comprem el jalar i el beure per al sopar i l'esmorzar (30 min)

18:00 - Sortim

Tram 1 -  Punt de trobada 1 > Càmping La Ribera Salada (Ogern) - 1 h 17 min / 94,7 Km

19:30 - Arribem al Càmping (CAL RESERVAR)

- Prenem possessió del bungalow... ens refresquem i relax fins l'hora de sopar i anar a dormir.


Dissabte, 05

- Ens llevem, esmorzem... i ens preparem per marxar cap Andorra.

09:00 - Sortim

Tram 1 Càmping > Museu de la Moto (Canillo) - 1 h 16 min / 81,8 Km

10:30 - Arribem al Museu de la Moto

- Deixem les motos al parking... i visitem el museu (1 h 30 min)

12:15 - Sortim

Tram 2 Canillo > Bar Els Manyos - 18 min / 11,5 km

12:45 - Arribem al Bar Els Manyos (CAL RESERVAR)

- Dinem (1 h 30)

14:15 - Sortim

Tram 3 Bar Els Manyos > Benzinera Cepsa - 3 min / 2,1 Km

14:20 - Arribem a la Benzinera Cepsa 

- Omplim dipòsits (15 min)

14:35 - Sortim

Tram 4 Benzinera Cepsa > Mercadona (La Seu d'Urgell) - 19 min / 17,7 Km

15:00 - Arribem al Mercadona 

- Comprem el jalar i el beure per al sopar i l'esmorzar (30 min)

15:30 - Sortim

Tram 5 -La Seu d'Urgell > Càmping La Ribera Salada - 43 min / 51,2 Km

16:15 - Arribem al càmping.

- Relax de tarda... fins l'hora de sopar i a dormir...!!


Diumenge, 06

- Ens llevem, esmorzem, recollim... i ens preparem per marxar cap al Museu de la moto.

09:45 - Sortim

Tram 1 Càmping > Museu de la moto (Bassella) - 6 min / 5,7 Km

10:00 - Visitem el museu (2 h)

12:00 - Sortim

Tram 2Bassella > Restaurant Ca la Iaia (Sant Salvador de Guardiola) - 1 h 06 min / 89 km

13:15 - Arribem al Restaurant Ca la Iaia (CAL RESERVAR)

- Dinem (1 h 30 min)

15:00 - Sortim

- Marxem a buscar l'A2... i ja fem ruta des d'allí, cadascú cap a casa seva...!!




Anem de museus de moto...!! - Ogern

Dia: 04 de Setembre'26

Punt de trobada - Entrada de Mercadona (Esparraguera)

Hora de trobada: 17:30

Hora de sortida: 18:00

Llista:

- Jaqueton

- Gerard




NaCluT!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada